Διαδικτυακό Σεμινάριο Ακαδημαϊκού Προσωπικού για τη Χρήση Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ανώτατη Εκπαίδευση
Η ραγδαία εξέλιξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) αναδιαμορφώνει ριζικά το τοπίο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δημιουργώντας νέες προκλήσεις αλλά και σημαντικές ευκαιρίες για την ακαδημαϊκή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό, το Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης του ΔΙΠΑΕ (ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ.) σας προσκαλεί την Τρίτη 30 Ιουνίου 2026 και ώρα 10:00-12:00, στο διαδικτυακό σεμινάριο (Webinar) με θέμα «Χρήση Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ανώτατη Εκπαίδευση». Στόχος του σεμιναρίου είναι μια πρώτη γνωριμία με τις βασικές λειτουργίες αυτών των τεχνολογιών, καθώς και η ανάδειξη απλών και πρακτικών τρόπων με τους οποίους τα καθημερινά εργαλεία ΤΝ μπορούν να υποστηρίξουν την ακαδημαϊκή έρευνα, να διευκολύνουν τη διδασκαλία και να ενισχύσουν την παραγωγικότητα του εκπαιδευτικού προσωπικού του ΔΙ.ΠΑ.Ε.


