To Μάρκετινγκ “απογειώνει” τη Γενική Αεροπορία με ‘πιλότο’ το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού! Το 1ο Βιομηχανικό Διδακτορικό στο Aviation Marketing (Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού) παρουσιάστηκε στο 7ο Αεροπορικό Συνέδριο της Ελληνικής Αεροπορικής Ένωσης

“We are officially in the skies!”

Ακόμα πιο ψηλά στις διακρίσεις έρευνας & καινοτομίας φέρνει το Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού, η εκπόνηση του 1ου Βιομηχανικού Διδακτορικού στο Aviation Marketing (Μάρκετινγκ & Αεροπορία), στοχεύοντας στην επίλυση προβλημάτων στον παραγωγικό τομέα & τη μεταφορά τεχνογνωσίας από το Πανεπιστήμιο μέσα από εστιασμένη βιομηχανική έρευνα

Την ευκαιρία να παρουσιάσει τον σχεδιασμό της έρευνας αυτής είχε ο Υπ.Διδάκτορας του Τμήματος, κ.Στέργιος Κίτσος (Resource Planner | Επόπτης & Ρυθμιστής Αεροπλάνων στην Egnatia Aviation), στο 7ο Αεροπορικό Συνέδριο της Ελληνικής Αεροπορικής Ένωσης που διεξήχθη στις 5-6 Ιουνίου στο Sofitel Athens Airport
Στη συμβουλευτική επιτροπή επίβλεψης συμμετέχουν οι:

  • Επικ.Καθηγητής, Δρ.Αντώνιος Γιαννόπουλος (Επιβλέπων – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος)
  • Καθηγητής Δρ. Ευάγγελος Χρήστου (Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος)
  • Καθηγητής Δρ. Ανδρέας Παπαθεοδώρου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)
  • & ο εκπρόσωπος από πλευράς της βιομηχανίας, κ.Γεώργιος Τριανταφυλλίδης (Chief Commercial Officer, Egnatia Aviation)

* Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 | «Προώθηση της ποιότητας, της καινοτομίας και της εξωστρέφειας στα πανεπιστήμια». Αποσκοπεί στη δημιουργία δεσμών μεταξύ ιδιωτικών επιχειρήσεων και Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων μέσα από τη βιομηχανική έρευνα

#OMMT #marketing #management #tourism #aviation #phd #industrialphd #internationalhellenicuniversity