Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος
Νέα του πανεπιστημίου2025-02-07T17:45:32+02:00

Σταθερές ανακοινώσεις

1909, 2025

Έγκριση οριστικών πινάκων αξιολόγησης των υποψηφίων της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για σύναψη συμβάσεων από νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού, του Τμήματος Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας του ΔΙ.ΠΑ.Ε.

Πα, 19 Σεπ '25|

1909, 2025

Έγκριση οριστικών πινάκων αξιολόγησης των υποψηφίων της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών, για υποβολή αιτήσεων από νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης «Απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος κατά το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026» χειμερινό εξάμηνο

Πα, 19 Σεπ '25|

1909, 2025

Οριστικοί πίνακες αξιολόγησης των υποψηφίων της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο πλαίσιο του προγράμματος «Δράσεις διά βίου μάθησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση (απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού) ακ. έτους 2025 – 2026»-ΤΜΗΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Πα, 19 Σεπ '25|

1909, 2025

Έγκριση οριστικών πινάκων αξιολόγησης των υποψηφίων της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων από νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανθρώπινο δυναμικό και κοινωνική συνοχή 2021-2027», «Δράσεις διά βίου μάθησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση (απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού) ακ. έτους 2025 – 2026» χειμερινό εξάμηνο του Τμήματος Γεωπονίας

Πα, 19 Σεπ '25|

1909, 2025

Έγκριση οριστικών πινάκων αξιολόγησης των υποψηφίων της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων από νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανθρώπινο δυναμικό και κοινωνική συνοχή 2021-2027», «Δράσεις διά βίου μάθησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση (απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού) ακ. έτους 2025 – 2026» χειμερινό εξάμηνο του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών.

Πα, 19 Σεπ '25|

1909, 2025

Έγκριση οριστικών πινάκων αξιολόγησης των υποψηφίων της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων από νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανθρώπινο δυναμικό και κοινωνική συνοχή 2021-2027», «Δράσεις διά βίου μάθησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση (απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού) ακ. έτους 2025 – 2026» χειμερινό εξάμηνο του Τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών.

Πα, 19 Σεπ '25|

1909, 2025

Έγκριση οριστικών πινάκων αξιολόγησης των υποψηφίων της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων από νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανθρώπινο δυναμικό και κοινωνική συνοχή 2021-2027», «Δράσεις διά βίου μάθησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση (απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού) ακ. έτους 2025 – 2026» χειμερινό εξάμηνο του Τμήματος Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Πα, 19 Σεπ '25|

1909, 2025

Έγκριση οριστικών πινάκων αξιολόγησης των υποψηφίων της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος μίσθωσης ανάθεσης έργου ιδιωτικού δικαίου, από νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανθρώπινο δυναμικό και κοινωνική συνοχή 2021-2027», «Δράσεις διά βίου μάθησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση (απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού) ακ. έτους 2025–2026» χειμερινό εξάμηνο Τμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής.

Πα, 19 Σεπ '25|

1909, 2025

Έγκριση οριστικών πινάκων αξιολόγησης των υποψηφίων της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων από νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανθρώπινο δυναμικό και κοινωνική συνοχή 2021-2027», «Δράσεις διά βίου μάθησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση (απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού) ακ. έτους 2025 – 2026» χειμερινό εξάμηνο του Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος

Πα, 19 Σεπ '25|

Go to Top