Όλοι οι φοιτητές που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία θα πρέπει να προβούν σύμφωνα με τις περιπτώσεις της παρακάτω νομοθεσίας στην αντίστοιχη αίτηση στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο από 11/10/2025 έως 10/11/2025
Η αίτηση θα αποστέλλεται στην Γραμματεία του Τμήματος ηλεκτρονικά και θα πρέπει απαραίτητα να έχει επικυρωθεί μέσω της πλατφόρμας gov.gr . Η επικύρωση είναι απαραίτητη διότι αφορά διαδικασία διαγραφής. Η αίτηση θα αποστέλλεται στο email : info@midw.ihu.gr με τίτλο : ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
(Δεν θα γίνονται δεκτές αιτήσεις χωρίς επικύρωση για οποιοδήποτε λόγο. Επίσης δεν θα παραλαμβάνονται αιτήσεις με φυσική παρουσία από τη Γραμματεία.)
ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Α,Β,Γ,Δ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥΣ.
(ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ)
Α. ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ (ΚΕΠΑ) ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΩ 50% ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΠΟ 11/10/2025 ΕΩΣ 10/11/2025.
Χρησιμοποιείτε την αίτηση: Τύπου 1
Β. ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΥΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΝ 11/10/2025:
1η Προϋπόθεση :Έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το 70% των ECTS του προγράμματος σπουδών εισαγωγής ως ακολούθως:
(Χρήσιμη πληροφορία: Βρίσκουμε τα ECTS με την είσοδο στην πλατφόρμα uniportal.ihu.gr με τους προσωπικούς σας κωδικούς και το εντοπίζετε πάνω αριστερά στην επιλογή η «καρτέλα» μου.)
2η Προϋπόθεση : Να έχουν συμμετάσχει σε δύο τουλάχιστον από τις παρακάτω εξεταστικές περιόδους σύμφωνα με τα καταχωρημένα βαθμολόγια που είναι αναρτημένα στο γραμματειακό σύστημα (Πρέπει να έχει γίνει δήλωση μαθημάτων).
Οι εξεταστικές περίοδοι είναι οι παρακάτω:
- Ιανουάριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιανουάριος 2025
- Ιούνιος 2025
- Σεπτέμβριος 2025
3η Προϋπόθεση : Να έχετε εξεταστεί επιτυχώς σε μία τουλάχιστον από τις παραπάνω εξεταστικές περιόδους
(Επεξήγηση: Να έχετε περάσει τουλάχιστον ένα μάθημα σε μία από τις παραπάνω εξεταστικές περιόδους)
Εφόσον πληρούνται και οι τρεις παραπάνω προϋποθέσεις θα πρέπει να αποστέλλεται η αίτηση Τύπου 2 , στην Γραμματεία του Τμήματος ηλεκτρονικά και θα πρέπει απαραίτητα να έχει επικυρωθεί μέσω της πλατφόρμας gov.gr . Η επικύρωση είναι απαραίτητη διότι αφορά διαδικασία διαγραφής. Η αίτηση θα αποστέλλεται στο email : info@midw.ihu.gr με τίτλο : ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
(Δεν θα γίνονται δεκτές αιτήσεις χωρίς επικύρωση για οποιοδήποτε λόγο. Επίσης δεν θα παραλαμβάνονται αιτήσεις με φυσική παρουσία από τη Γραμματεία. )
ΠΡΟΣΟΧΗ !
Οι φοιτητές που θα λάβουν παράταση σπουδών για δύο ακαδημαϊκά εξάμηνα ή τρία εφόσον δεν έχουν ολοκληρώσει Πρακτική Άσκηση ή/και Πτυχιακή εργασία μετά το πέρας της ανωτέρω παράτασης σπουδών που θα τους εγκριθεί και εφόσον τους υπολείπονται δύο μαθήματα θα έχουν δικαίωμα να αιτηθούν εμβόλιμη εξεταστική στα μαθήματα αυτά συμπληρώνοντας την αίτηση Τύπου 4.
Η αίτηση Τύπου 4 θα σταλεί το αργότερο 10 ημέρες μετά το τέλος της παράτασης. (Πρακτικά δεν τη συμπληρώνει κανείς σε αυτό το εξάμηνο)
Γ. ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ή ΠΤΥΧΙΑΚΗ
Χρησιμοποιείται την αίτηση Τύπου 5
Η αίτηση θα αποστέλλεται στην Γραμματεία του Τμήματος ηλεκτρονικά και θα πρέπει απαραίτητα να έχει επικυρωθεί μέσω της πλατφόρμας gov.gr . Η επικύρωση είναι απαραίτητη διότι αφορά διαδικασία διαγραφής. Η αίτηση θα αποστέλλεται στο email : info@midw.ihu.gr με τίτλο : ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
(Δεν θα γίνονται δεκτές αιτήσεις χωρίς επικύρωση για οποιοδήποτε λόγο. Επίσης δεν θα παραλαμβάνονται αιτήσεις με φυσική παρουσία από τη Γραμματεία.)
Δ. ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ή ΣΥΓΓΕΝΗ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ (εξ αίματος) ή ΣΥΖΥΓΟΥ (από γάμο ή σύμφωνο συμβίωσης)
Οι φοιτητές που ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία και έχουν εισαχθεί από το 2016 και πριν θα πρέπει να συμπληρώσουν την αίτηση Τύπου 3 και να την αποστείλουν στην Γραμματεία του Τμήματος ηλεκτρονικά επικυρωμένη μέσω της πλατφόρμας gov.gr. Η επικύρωση είναι απαραίτητη διότι αφορά διαδικασία διαγραφής. Η αίτηση θα αποστέλλεται στο email : info@midw.ihu.gr με τίτλο : ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
(Δεν θα γίνονται δεκτές αιτήσεις χωρίς επικύρωση για οποιοδήποτε λόγο. Επίσης δεν θα παραλαμβάνονται αιτήσεις με φυσική παρουσία από τη Γραμματεία.)
ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ τύπου 3 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
Γνωμάτευση από Δημόσιο Νοσοκομείο οι οποίες θα πρέπει να φέρουν σφραγίδα από:
i) Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή
ii) Νόμιμα εκτελούντα χρέη Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή
iii) Καθηγητή Πανεπιστημίου ή Αναπληρωτή Καθηγητή. Στην περίπτωση που ο σοβαρός λόγος υγείας αφορά σε συγγενικό πρόσωπο, ως περιγράφεται ανωτέρω, απαιτείται επιπλέον η κατάθεση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης, ή αντιγράφου συμφώνου συμβίωση.
Χρονοδιάγραμμα διαγραφών :
Φοιτητές με έτος εισαγωγής έως το έτος 2016 Δεκέμβριος 2025
Φοιτητές με έτος εισαγωγής από το έτος 2017 έως 2021 Δεκέμβριος 2027
Φοιτητές με έτος εισαγωγής έως το έτος 2022 Δεκέμβριος 2028
Φοιτητές με έτος εισαγωγής έως το έτος 2023 Δεκέμβριος 2029
Φοιτητές με έτος εισαγωγής έως το έτος 2024 Δεκέμβριος 2030
Παρακαλούμε να παρακολουθείτε τις ανακοινώσεις για τροποποιήσεις και τυχόν διευκρινίσεις.
Τύπου1-ΑΙΤΗΣΗ-ΜΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ-ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ-ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Τύπου 2-ΑΙΤΗΣΗ-ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τύπου 3-ΑΙΤΗΣΗ-ΥΠΕΡΒΑΣΗ-ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τύπου 4-ΑΙΤΗΣΗ-ΕΜΒΟΛΙΜΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ-ΕΩΣ-2-ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ-ΦΟΙΤΗΤΗ-ΥΠΟ ΔΙΑΓΡΑΦΗ
Τύπου 5-ΑΙΤΗΣΗ-ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΦΟΙΤΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗ-ΠΤΥΧΙΑΚΗ